حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

از بین بردن نیروها و انرژی های منفی و سیاه با آب نمک درمانی

 

آب نمک درمانی

از بین بردن نیروهای منفی

ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی های منفی ...  بر مردم اثر می گذارند وبه دلیلِ انرژی ناآشکارِ سیاهی که دارند ، موجب پریشانیِ آنها می شوند. انرژی منفی می تواند مشکلاتِ گوناگونی نظیرِ افسردگی ، افکارِ پریشان یا درست عمل نکردنِ عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت ، موجبِ مشکلاتِ بیشتری مانندِ اعتیاد ، مشکلاتِ مالی ، یا دردِ سینه می شود.

درباره هنر عفو و بخشش ، ببخش ، رها کن و سپاسگزار باش ، تکنیک های بخشایش

درباره هنر عفو و بخشش

هنر عفو و بخشش

کیست که نیش خیانت و رفتار ناشایست و یا سوءاستفاده و شیادی را تحمل نکرده باشد؟ کیست که از نتیجه خشم و غضب و بیماری آگاه نباشد ، همه ما سخت به نتیجه این اعمال آگاهیم ، اما دیگران این طور نیستند. نتیجه آخرین تحقیقات نشان می دهد که یادیگیری و آموختن گذشت و عفو در زندگی و گذشت در مورد کسانی که باعث رنجش ما می شوند ، می تواند ما را به ژرفای روحمان رهنمون شود و به سودی سرشار نایل آید. این راهی است نو و بی تنش برای صیانت نفس و راهی برای مقابله با فشارهای عصبی و شاید مهمترین راه بهبود سلامت باشد.

انجام ریلکس برای آسودگی از هیاهو و تنش های زندگی

انجام ریلکس برای آسودگی از هیاهو و تنش های زندگی

برای ریلکس شدن کارها و روشهای گوناگونی وجود دارد و نوع ریلکس شدن نیز برای کارهای مختلف فرق میکنید. برای مثال اگر بخواهید از هیاهوی زندگی چند دقیقه ای دور باشید یک نوع ریکس شدن است و اگر میخواهید کاری فرای مادی انجام دهید نوع ریلکس شدن آن فرق میکند.

اگر میخواهید از هیاهوی زندگی آسوده باشید. این نوع ریلکس شدن باعث میشود تا مغز شما استراحتی کند و بتوانید راحتتر فکر کنید و تصمیم بگیرید.

نحوه تنفس صحیح در حین انجام تمرینات

نحوه تنفس صحیح در حین انجام تمرینات

شناخت روش های صحیح تنفس نمودن برای انجام تمرین ها اهمیت اساسی دارد.

هنگام انجام تمرینات شما باید آرام و آسوده نفس بکشید و سعی کنید در حالت کشیدگی عضله نفس خود را بیرون دهید.

راه مناسب تنفس ، به آرامی نفس کشیدن از طریق بینی و جلو دادن شکم به هنگام دم است ، در این حالت برای چند لحظه نفس را در ...

ریسمان یا طناب نقره ای و محل اتصال آنها

ریسمان یا طناب نقره ای و محل اتصال آنها

ریسمان یا طناب نقره ای ، اتصالاتی است بین کالبد فیزیکی ، تن پوش و روح آدمی. مادام که این ریسمان ها گسسته نشوند ، انسان مرگ را تجربه نخواهد کرد. در پیوندهای عاطفی و عاشقانه و ایجاد وابستگی میان انسان ها ، این ریسمان ها نقش مهمی ایفا می کنند. ضخامت و تنیدگی شاخک های این ریسمان ها در دو فرد در روابط عاطفی ، قطع رابطه و پیوند عاطفی را بسیار سخت و دردناک می نماید.

به سبب عوامل مختلف این ریسمان ها به مرور نازکتر ، ضعیف تر ...