حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

فنگ شویی 01 - چیستی و تاریخچه ، مربع لوشو و راز اعداد

فنگ شویی

قسمت اول

چیستی و تاریخچه ، مربع لوشو و راز اعداد

فنگ شویی ، علم کار با انرژی

فنگ شویی از جمله علومی است که کوشیده انرژی های طبیعت را با انرژی های درون انسان به منظور کسب انرژی مثبت منطبق سازد. فنگ شویی با استفاده از ترکیب بندی و نحوه چیدمان مناسب و استفاده درست از رنگ ، خطوط منحنی و جهت اشیاء ، باعث ایجاد نظم در محیط زندگی می شود. 

در صورتی که بتوانیم انرژی های درونی و بیرونی را درست مدیریت نماییم ، می توانیم انرژی مثبت را در زندگی خود جاری سازیم. چینی ها معتقدند در اشیاء و انسان نوعی انرژی به نام چی وجود دارد که باعث ایجاد تعادل در زندگی افراد می شود و انرژی مثبت را به انرژی فیزیکی ، روابط عاطفی و رفاه مادی تبدیل می کند. با بکارگیری مربع لوشو ، نقشه باگوا و عدد کوآ می توانیم از انرژی مثبت اشیاء در مکان زندگی خویش بهره ببریم.

فنگ شویی واژه چینی و علم کار با انرژی است. دو عنصر اصلی حیات ، آب Shui و  باد Feng منتسب به انرژی های طبیعت هستند. فنگ شویی شامل فنگ شویی فردی و مکانی است.

ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم

ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم

مهارت های ارتباطی ، بهبود ارتباطات

هیچ ایامی بدتر از زمانی نیست که ارتباط بین دو دوست یا همکار خوب یا یک زوج عاشق ، به هر علتی خراب شده باشد و علیرغم اینکه هر دو طرف از دوری یکدیگر رنج می‌برند اما هیچکدام پیشقدم نشوند تا دوباره این ارتباط آسیب دیده را بهبود بخشند.

همیشه برای شروع دوباره امید هست. ارتباطات بین دو نفر که یکدیگر را بسیار دوست دارند ، ممکن است ناگهانی و بعضا بدون دلیلی چندان جدی ، از بین برود و چیزی جز نفرت باقی نماند. اگر واقعا مایلید که ارتباطات قطع شده خود با دیگران را اصلاح کرده و کدورت‌های ایجاد شده را از میان بردارید تا آخر مطلب با ما باشید.

خواص درمانی و دارویی گیاه رازیانه

گیاهان دارویی و خواص آنها

قسمت ششم

رازیانه

Fennel

مقوی ، قابض ، خلط آور ، ضد تشنج ، مقوی قلب ، قاعده آور ، التیام دهنده

رازیانه گیاهی است معطر ، علفی و دوساله که ارتفاع آن تا ۲ متر می رسد. ساقه آن دارای شیارهای هم ردیف و موازی می باشد. برگ های آن نازک و نخی مانند شوید است. گل های رازیانه زرد و به صورت خوشه در انتهای ساقه ظاهر می شود و به دو صورت وحشی و زراعی در ایران دیده می شود. در کهگیلویه و بویراحمد رازیانه با نام محلی راجونه خوانده می شود. رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضد بلغم و صفرا یاد می‌شود. چون گیاه بسیار گرمی است، اگر بخواهید از خاصیت مسهل بودن آن بهره‌مند شوید، باید آن را با ماده‌ای مصرف کنید که حرارت گیاه را کم کند و بهترین گزینه ما برای همراهی با آن سکنجبین و عسل است.

خواص و انرژی سنگ ها – قسمت اول – تاریخچه ، مفاهیم و روش ها

خواص و انرژی سنگ ها

قسمت اول

تاریخچه ، مفاهیم و روش ها

تاریخچه سنگ درمانی

انسان از زمانی که نوشتاری به یادگار به نسلهای آینده سپرده ، هزاران سال می گذرد، در باب جواهرات سخن زیاد به میان آمده، در زمان حضرت سلیمان (ع) مردم از جواهرات  استفاده می کردند و به آن فخر و عزت می نمودند، در کشتی حضرت نوح (ع) از جواهرات در تاریکی برای روشن شدن استفاده شده است. در مصر در کائنان جواهرات را به خدایان آویخته بودند ، که آنان را خواص متافیزیکی می داد. در زبان عبری هم نام های مختلفی برای سنگ ها و جود دارد. در آئین یونانیان نیز در باب خواص سنگ ها کتاب های بیشماری به رشته تحریر در آمده است. همچنین هرودوت ،افلاطون و ارسطو در رابطه با خواص و قدرت سنگ ها کتاب نوشته اند.