حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

مجموعه کتابخانه های دیجیتال حکمت کهن

مجموعه کتابخانه های دیجیتال حکمت کهن

قابل استفاده در گوشی های همراه ، لب تاپ ، تبلت ، کامپیوتر رومیزی. مجموعه کتابخانه دیجیتالی حکمت کهن ، مشتمل بر بیش از 100,000 عنوان کتاب.

شامل: کتاب های الکترونیکی و دیجیتالی ، فیلم های مستند و آموزشی ، موسیقی و فرکانس های صوتی ، سابلیمینال ها ، فایل های صوتی آموزشی و سخنرانی ، نرم افزارها و APP.

تکنیک ها و روش هایی روشهای برای تبدیل یک روز بد به یک روز خوب

روشهای آسان برای تبدیل یک روز بد به یک روز خوب

همه ما روزهایی را داشته‌ایم که سراسر استرس و خستگی بوده است. از بحث و جدل با فرزند نوجوانمان طی صرف صبحانه گرفته تا از دست دادن قطار یا اتوبوس یا حتی اتفاقات ساده‌ای مثل ریختن چای می‌تواند باعث شود که آرزو کنیم ای کاش اکنون در تخت خود آرمیده بودیم. اگر روزتان با تجربه‌های تلخی شروع شده است چگونه می‌توانید حالات روحی خود را تغییر دهید؟ چگونه می‌توانید رنجش را به‌گونه‌ای متوقف کنید که از کاهش بهره‌وری‌تان جلوگیری کند؟ چرا یک صبح بد باید کاری کند که کل روزمان بد باشد؟

یک روز بد قرار نیست تا آخر بد بماند

از دنده چپ بیدار شدید؟ به نظرتان امروز یکی از آن روزهای وحشتناک است؟ این روزها برای همه ما گاهی پیش می‌آید. و معمولاً روزی که بد شروع می‌شود ، هرچه پیش می‌رود بدتر هم می‌شود. و آخر به یک روز واقعاً وحشتناک تبدیل می‌شود. این یک تجربه کاملاً آشنا است. همه ما روزهایی را داشته‌ایم که سراسر استرس و خستگی بوده است. اما چرا؟ چرا یک صبح بد باید کاری کند که کل روزمان بد باشد؟

انرژی کیهانی و دانشی که از آن به دست می آید

انرژی کیهانی و دانشی که از آن به دست می آید

انرژی های کیهانی

 3 نوع انرژی کیهانی وجود دارد که می توان برای دریافت دانش به آن دست یافت. با توجه به اینکه کدام انرژی در دسترس قرار می گیرد ، عمق بینش معنوی موجود متغیر است و سطح آگاهی الهی مختلفی وجود دارد.

انرژی اراده

زمانی که فرد دانشی در مورد معنویت در سطح انرژی اراده دریافت می کند ، قادر است به دانشی در مورد بعد معنوی با دریافت ویژگی های فرم و رنگ آن دسترسی پیدا کند.

تبریک نوروز 1400 هجری خورشیدی

فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز 1400 هجری خورشیدی را تبریک عرض می کنیم.

از پروردگار یکتا برای همگان شادی ، پیروزی ، تندرستی ، ثروت و فراوانی ، عشق و مهر و صلح درونی آرزو داریم.

انشاالله که این سال برای جهانیان نیکو و فرخنده باشد.

سال ظهور و قیام حضرت مصلح و منجی آخرالزمان باشد.

صلح و دوستی در جهان برقرار گردد.

جهانیان از درد و رنج و گرفتاری بیماری کرونا و ویروس کوید رهایی یابند.