حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

چاکرای ریشه یا مولادهارا ، طب سوجوک یا سوجوک تراپی ، یوگا ، مدیتیشن و مراقبه تولد دوباره

جدیدترین مقالات وبسایت حکمت کهن 3

یوگا چیست؟ - قسمت سوم قوانین نیاما پاکسازی ها ، ریاضت ها:

 …اجرای آساناها و پرانایام و روزه نیز برای پاک سازی درونی بسیار مفید هستند. پرانایام ، خون را پاکسازی کرده و عمل اکسیژن گیری را افزایش میدهد.

اما نوع دیگر پاکسازی ، عبارت است از پاکسازی ...

یوگا چیست؟ - همه چیر درباره یوگا 3 ، قوانین نیاما ، پاکسازی و ریاضت ها

یوگا چیست؟ - قسمت سوم قوانین نیاما پاکسازی ها ، ریاضت ها:

 …اجرای آساناها و پرانایام و روزه نیز برای پاک سازی درونی بسیار مفید هستند. پرانایام ، خون را پاکسازی کرده و عمل اکسیژن گیری را افزایش میدهد.

اما نوع دیگر پاکسازی ، عبارت است از پاکسازی فکر. پاک نمودن فکر از اضطرابها و هیجانها، خشم و حرص، فریب ، غرور و کینه ، قدرت و شهوت ، ثروت و مقام و ... پاکسازی فکر را میتوان از طریق مراقبه ، ذکر نامهای الهی ، دعا و عبادت خداوند و مطالعه کتابهایی که در این مورد به دست انسانهایی پاک نگاشته شده اند و همنشینی با این افراد ممکن است.

... بدن انسان از دو قسمت تشکیل شده که عبارتند از : بدن زمخت و بدن لطیف. نوع و کیفیت خوراک بر هر دو بدن تاثیر گذار است. بدن زمخت از آب ، آتش ،خاک، هوا و اتر تشکیل شده و بدن لطیف از فکر ، شعور و منیت تشکیل شده است. خوراکی که خورده می شود در بدن بخشی از آن دفع شده و بخشی به عضله و استخوان و ... تبدیل شده و بخشی دیگر نیز به فکر تبدیل میگردد. در حقیقت میتوان گفت کیفیت فکر به کیفیت غذایی که می خوریم متکی است. مصرف بعضی غذاها تولید هیجان می کند و فکر مضطرب می باشد.

قوانین نیاما ، ریاضت ها و پاکسازی ها

... تاپاس (ریاضت): در یوگا به معنای سوزاندن، رنج بردن و یا تحمل درد و از بین بردن ناپاکی های بدن به وسیله گرما است. به معنای قدرت تحمل و ایستادگی در مقابل تشنگی ، گرسنگی ، سرما ، گرما ، درد و مصیبت و سختی های تمرین در یوگا است. تحمل همه این ریاضتها و سختی ها برای کسب هدف متعالی است. بدون ریاضت بدن و فکر و کلام ، نمی توانید به آگاهی و عشق خداوند برسید.

تاپاس در سه مرحله انجام می شود. ریاضت در فکر ، ریاضت در کلام و ریاضت در عمل. ریاضت در ...   

پاکسازی و فعالسازی چاکرای ریشه یا مولادهارا ، چاکرای اول

فعالسازی و تعادل چاکرای اول چاکرای ریشه یا مولادهارا:

هر چیزی که در سطح عاطفی و ذهنی روی می دهد ، تاثیری انرژیایی بر کالبد اثیری می گذارد و این نیز به نوبه  خود بر کالبد جسمانی تاثیر می گذارد. اغلب ما ...

... چاکرای ریشه در قسمت میاندوراه ، در پایینی ترین بخش استخوان لگن خاصره و اطراف پروستات ، در پایه ستون فقرات قرار دارد. با دنبالچه مرتبط است و به طرف زمین باز می شود. عنصر مرتبط با چاکرای ریشه ، زمین و کربن می باشد. سیاره مرتبط و موثر بر این چاکرا ...

سمیل چاکرای اول ، مولادهارا یا چاکرای ریشه

مجموعه روش ها ، تمرین ها و تکنیک های پاکسازی ، فعالسازی و متعادل سازی چاکرای ریشه یا مولادهارا ...   

مدیتیشن و مراقبه تولد دوباره ، بازگشت و تجربه دوران پاک و ساده کودکی

مراقبه و مدیتیشن تولد دوباره ، تجربه مجدد دوران کودکی:

... اکنون ما با مدی تیشن شما را تا زمانی در کودکی به عقب باز میگردانیم که شروع کرده اید به جای " طبیعی " بودن ، به صورت " مجازی " خوب باشید.

دوباره تکرار میکنم. روحیه شادی و بازی را در خود حفظ کنید و آن را پرورش دهید تا دوباره کودکی خود را به دست آورید. ...

... دستورالعمل انجام این مدیتیشن – مرحله اول – مرحله دوم و ...   

طب سوجوک - سوجوک تراپی یا سوجوک درمانی ، طب مکمل ، طب جایگزین

سوجوک تراپی (قسمت اول) درباره طب مکمل و جایگزین سوجوک درمانی:

 … سوجوک تراپی ، درمان بدن با استفاده از نقاط فشار در دست و پا است. برخی بیماری ها و دردهایی که با طب سوجوک قابل درمان هستند و یا می توان شدت آنها را کاهش داد ، عبارتند از: سردرد ، سرگیجه ، میگرن ، زخم ، دیابت ، آسم و افسردگی. همچنین سوجوک درمانی ادعا می کند که می تواند در روند کاهش وزن کمک کند. …

 …سوجوک تراپی از تئوری های مدرنی مانند تئوری جهان هولوگرافیک ، جهان کوانتومی ، قوانین شباهت ، جنین شناسی و سایر اکتشافات جدید ، بهره می گیرد و آن ها را با علوم کهن مانند فلسفه یین و ینگ ، عناصر پنجگانه ، چاکراها و تئوری کانال های انرژی تطبیق می دهد و توصیف عمیقی از ارتباط میان آن ها ارائه می کند. . .

سوجوک تراپی ، سوجوک درمانی ، طب مکمل و جایگزین ، طب فشاری و سوزنی

همچنین می خوانید: مکانیزم عمل در طب سوجوک ، آشنایی با ابعاد فیزیکی و متافیزیکی طب سوجوک ، آشنایی با نقاط پایه طب سوجوک ، ابزار و وسایل مورد استفاده در طب سوجوک ، انواع روش های سوجوک تراپی ، هولوگراف بدن انسان ، شباهت های دست و بدن ، روش کاربردی درمان ریزش مو با طب سوجوک و ...   

 مطالعه متن کامل مقالات و مقالات مرتبط و مشابه در وبسایت حکمت کهن

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی