حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

قوانین روحانی کائنات

قوانین روحانی کائنات

 

جهان آفرینش بر پایه نظمی بزرگ استوار است. قوانینی الهی ، متقن و خلل ناپذیر بر سراسر کائنات حاکم است. برخی از این قوانین را حتی بدون دانستن اینکه قانونی مهم و حاکم بر عالم است به کار می گیریم و برخی را خیر.

بکارگیری آگاهانه این قوانین و دانستن آنها کلید ...

بکارگیری آگاهانه این قوانین و دانستن آنها کلید پیروزی ، کامیابی ، خوشبختی و رستگاری است. اینک به اختصار با برخی از قوانین روحانی و الهی حاکم بر کائنات و نظام آفرینش آشنا می شویم.

در نوشته های بعدی و در آینده با این قوانین و تکنیک های عملی و کاربرد آنها در زندگی ، بیشتر آشنا خواهید شد.

قانون علت و معلول

هر چیز به دلیلی رخ میدهد. برای هر علتی معلولی است و برای هر معلولی ، علت یا علت های به خصوصی وجود دارد ، چه از آن ها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید . چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد. در زندگی هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید به شرط آن که تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید و سپس عمل کنید.

قانون ذهن

شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره آن بیشتر فکر می کنید . پس همیشه درباره چیزهایی فکر کنید که واقعا طالب آن هستید .

قانون عینیت یافتن ذهنیات

دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست . کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه خود را در درون خود خلق کنید. زندگی ایده آل خود را با تمام جزییات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید .

قانون رابطه مستقیم

زندگی بیرونی شما بازتاب زندگی درونی شماست. بین طرز تفکر و احساسات درونی شما، و عملکرد و تجارب بیرونی تان رابطه مستقیم وجود دارد. روابط اجتماعی ، وضعیت جسمانی ، شرایط مالی و موفقیت های شما بازتاب دنیای درونی شماست .

قانون باور  ...

                                                                                                      ادامه مطلب در وبسایت حکمت کهن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی