حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

🔵 درباره حکمت کهن

🔵 اهداف و برنامه ها

آشنایی با گروه آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن

" پروردگارا ! شفا و آرامش بندگانت را در کلام و دست های من قرار ده."     - آمین

پروردگار جهانیان ، عالم هستی و کائنات را بر پایه نظم و دانشی شگرف و عالی بنیان نهاده است.

ورای دانش بشری و قواعد علوم تجربی، اصول و قوانینی خفیه و غریب و رمزآلود بر آفرینشِ سراسر اسرار حاکم است.

علوم باطنی به گونه ای معنوی و ژرف به شناخت، شناساندن و تبیین اصول و قوانین خفیه الهی می پردازد.

اصول و قوانینی الهی و حاکم بر سراسر هستی و کائنات، ورای علوم تجربی و معرفت مادی بشر که میشود تا که طی طریق آن، نزدیکی و اتصال به پروردگار، اتحاد و یکی شدن با کائنات، قرار گرفتن در موقعیت طرح الهی، پیوستگی در زنجیره عشق الهی، موفقیت، خوشبختی، بزرگی و شرافت، معنویت،کمال و رستگاری انسان را باعث شود.

حکمت کهن، ثمره بیش از 21 سال یادگیری و شاگردی، آموزش، پژوهش و تحقیق، تجربه، مراقبه،  تمرین و ممارست و کار عملی در طریق خودشناسی، خداشناسی، شناخت عالم هستی و کائنات و معرفت به علوم غریبه و خفیه و رموز عالم هستی است.

حکمت کهن، روزن و دریچه ای از دانسته ها و تجربیات شخصی است به اصول و قوانین اسرارآمیز، خفیه و زاینده الهی که در سراسر عالم هستی و کائنات جاری و حاکم بر آفرینش هستند. حکمت کهن سفری است به درون. سفری است منحصر به فرد که دانشی رازآلود و حقیقی، معنویت و معرفتی ژرف و الهی و برکت و فراوانی به شما خواهد بخشید و زندگی شما را تغییر خواهد داد.

مجموعه حکمت کهن از سال 1386 با وبلاگ های "خط سوم"، "کرانه"، "طریق نور" و ... فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه تحقیقاتی و آموزشی در سال 1393 با راه اندازی وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن، فعالیت خود را ادامه داد.

این گروه آموزشی و پژوهشی در زمینه آموزش و تحقیقات علوم باطنی و ماوراء، علوم غریبه و خفیه، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی، قانون جذب، طب مکمل و سنتی و ... ، ارائه خدمات ویژه، تهیه و تولید کتاب ها، جزوه ها، ابزار اجرای تمرینات و تکنیک ها و ... فعالیت دارد.

گروه اموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن

سایت، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی متعلق به گروه حکمت کهن:

وب سایت رسمی:

وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن

وبلاگ ها:

وبلاگ حکمت کهن (علوم باطنی و ماوراء)

وبلاگ فراروان (فراروانشناسی)

وبلاگ ققنوس (زایش دوباره)

وبلاگ حکمت اعداد

وبلاگ حکمت شفا

شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام حکمت کهن

صفحه اینستاگرام حکمت کهن

کانال آپارات حکمت کهن

پینترست

لینکدین

فیسبوک

راه های ارتباطی و تماس با حکمت کهن:

فرم تماس با ما

واتساپ پشتیبانی

سروش (پشتیبانی)

 

مدیر وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن: واحد (هرمس)

مجموعه حکمت کهن چند هدف را دنبال میکند.

  • تبیین و شناساندن و ارائه علوم باطنی و غریبه در جایگاه حقیقی آن.
  • آموزش عملی ، نظری و کاربردی علوم باطنی و غریبه به مشتاقان و جویندگان واقعی.
  • تحقیق و پژوهش در علوم باطنی ، متافیزیک و علوم پنجگانه غریبه.
  • کمک و یاری به افراد در موفقیت ، توسعه شخصی و رسیدن به خواست ها و آرزوها.
  • کمک و یاری به نیازمندان و ارائه خدمات ویژه به همگان.

 

دعا و خواست ما از پروردگار بزرگ همواره این است که: " پروردگارا ! شفا و آرامش بندگانت را در کلام و دست های من قرار ده."    

 

  • تبیین و شناساندن و ارائه علوم باطنی و غریبه در جایگاه حقیقی آن.

خوشبختانه در دنیای امروز و در جامعه ما مردم و بویژه جوانان، توجه خاصی به علوم باطنی و روحی دارند. این توجه و جویندگی و کنکاش در ماوراء الطبیعه و علوم غریبه و باطنی خود بخشی از برنامه و مسیر تعادل و تکامل در هستی و کائنات است.

و اما متاسفانه از دیگر سو در جامعه ما چند سالی است که علوم باطنی و غریبه به صنعت و تجارتی با گردش مالی میلیاردی تبدیل شده است. افرادی سودجو و عمدتا ناتوان ، دروغگو و شیاد که هیچ آشنایی و توانایی در علوم غریبه و باطنی ندارند، از طریق هزاران سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به فروش انواع CD و DVD، کتاب، فیلم، سخنرانی، اشیاء و وسایل، سنگ و لوح و دعا و طلسم حک و ضرب ماشینی و کارگاهی می پردازند. اینان علوم غریبه و باطنی را صرفا تجارت و کسب و کار الکترونیکی میدانند.

برای عضوگیری و افزایش اعضا و مشتریان صدها عنوان کتاب های خطی را برای دانلود در اختیار عموم میگذارند. بدون توجه به اینکه:

اولا استفاده از این کتاب ها و نسخ طلسم و دعا، بدون داشتن اذن و آگاهی و گذراندن مراحل و رعایت اصول و مراسم و ... در بهترین حالت بی نتیجه است و در موارد فراوان باعث فعالسازی انرژی ها و قدرت های منفی و هلاک کننده است. از این رو باعث بی ایمانی و ناباوری گروهی و نابودی و بهم ریختگی و درد و رنج گروهی بسیار از مردم میشوند.

دوم اینکه برخی از این کتاب های خطی دعا و طلسم، جعلی و مطالب آنها بی ارزش است و آن بخش از کتب خطی که اصل بوده و یا متعلق به اساتید بزرگ هستند در آنها اسرار و رموز و قواعد بگونه ای پوشیده و سری بیان شده اند و ظاهر محتوای آنها موید حصول به این علوم و اسرار و رموز آن نمیباشد.

برخی نیز در جهت کسب درآمد بیشتر، انواع مطالب و روش ها و دستورات و نسخ ناقص، نامطمئن، بی ربط، جعلی و ... را از خود و یا به نقل قول از دیگری به خورد مشتاقان و جویندگان می دهند.

مطالب و روش هایی که هرگز درباره اصالت و حقیقت آنها هیچ مطالعه و پژوهشی صورت نگرفته.

برای نمونه، تهیه انواع مراقبه های ثروت و جذب عشق و تناسب اندام و ... که صرفا بر اساس کشش فروش در بازار و علاقه خریداران، بصورت جعلی و ناقص، بی پایه و بدون نتیجه موثر و مشخص، تهیه شده و در قالب انواع چله و دوره بفروش میرسند. البته این فایل ها و مطالب در نتیجه اثرات ذهنی بطور موقت و لحظه ای باعث خوشنودی و باور افراد و خوشایند آنان است. اما فقط به مانند مواد مخدر و افیون اثرات موقت خوشایند دارند.

روزانه صدها کانال تلگرام و پیج اینستاگرام با ارسال صدها پست از اینگونه مطالب و همچنین فروش تبلیغات و .... میلیاردها درآمد دارند. برخی از آنان بصورت 24 ساعته مشغول ارسال پست و فایل و تبلیغ هستند.

افراد پس از یادگیری مطالبی ناقص و جعلی در خصوص راز قانون جاذبه، شروع به فروش آموزش و فایل های خودساخته و نامعتبر به دیگران میکنند و کسب درآمد خوبی هم دارند. واقعا چرا اینان خود از قانون جذب، کسب ثروت نمیکنند؟!

همگان به این واقعیت توجه داشته باشند که هرگز اسرار و رموز حقیقی این علوم در اینترنت وجود نداشته و فاش نخواهد شد. آنانی که بر اسرار و رموز و خفیات آگاهند، آن اسرار را نمی فروشند و جز در اختیار برخی شاگردان محرم و اهل راز قرار نخواهند داد.

سروسامان یافتن این وضعیت و وجود یک منبع قابل اطمینان در آموزش و پژوهش در علوم باطنی و غریبه از اهداف مجموعه حکمت کهن است.

  • آموزش عملی، نظری و کاربردی علوم باطنی و غریبه به مشتاقان و جویندگان واقعی.

در مجموعه حکمت کهن آموزش بصورت دوره های کلاسیک می باشد. دوره های آموزشی بصورت کل و یکپارچه در زمینه کلیه علوم خفیه و غریبه پنجگانه و اجزا و زیر بخش های آن از ابتدایی و مقدمات تا پیشرفته و تخصصی در بخش های نظری و عملی و کاربردی است.

آموزش و پیشرفت تک تک افراد تا حصول به نتایج تعیین و اعلام شده برای هر دوره، بطور دقیق و مستمر پیگیری می شود.

توسعه شخصی و توانایی عملی و فعال شدن توانایی ها و قدرت های درونی و خدادادی افراد، در دوره های آموزشی ما دارای اهمیت فراوان و اصل است.

کسانی که با موفقیت دوره ها را به پایان می رسانند و همچنین هر فرد توانمند و مشتاق می توانند در دوره های آموزشی و در پژوهش و تحقیق در علوم غریبه و باطنی با مجموعه حکمت کهن همکاری کنند و بخشی از جامعه ما باشند.

  • تحقیق و پژوهش در علوم باطنی، متافیزیک و علوم پنجگانه غریبه.

یکی از اهداف این مجموعه پژوهش و تحقیق در زمینه های مختلف نظری، عملی و کاربردی در بخش ها و شاخه ها و موضوعات گوناگون علوم غریبه، باطنی و ماوراء طبیعه است.

از پروژه های تحقیقی و پژوهشی در دست انجام این مجموعه میتوان به پروژه استفاده کاربردی از اهرام در درمان بیماری های جسمی و روحی و دریافت و تعادل سطوح انرژی و ... و یا پروژه استفاده کاربردی از عدد فی "نسبت طلایی یا دنباله عددی فیونانچی" در موضوعات و موارد خاص و همچنین پروژه های تحقیقاتی .... نام برد.

  • کمک و یاری به افراد در موفقیت، توسعه شخصی و رسیدن به خواست ها و آرزوها.

علاوه بر ارائه آموزش ها، مشاوره و راهنمایی و خدماتی که در سایت یا مجموعه حکمت کهن عرضه شده و یا به مرور خواهد شد، هدف از دوره های آموزشی و اجرای پروژه های پژوهشی، آموزش افراد مدد رسان و یاری دهنده به انسان ها و مشاوره و کمک به افراد در توسعه شخصی، بهبود سطح مادی و معنوی زندگی، درمان دردهای روح و جسم و جان، رسیدن به خواسته ها و آرزوها و توسعه و گسترش معنویت است

  • کمک و یاری به نیازمندان و ارائه خدمات ویژه به همگان.

در مجموعه حکمت کهن هر درآمد یا عایدی مجموعه، طبق روال 21  سال گذشته و بر اساس قوانین و مقررات سایت حکمت کهن، بین افراد و خانواده های نیازمند توزیع می شود.

همچنین مجموعه ای از امکانات و خدمات در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. از جمله مشاوره ها، تعیین طبع و مزاج، تعیین طالع و زایچه، تعیین ذکر شخصی و اسم اعظم ویژه هر فرد، تعیین نام دوم بر پایه طالع و زایچه و کدهای کیهانی خاص هر فرد و ...