حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

محلول و جوهر روحانی

محلول و جوهر روحانی

این محلول ترکیبی از زعفران ، مشک ، گلاب اصل و خون غزال است. این محلول اثر روحانی دستورات را زیاد میکند و بین همه اهل علوم غریبه و خفیه کاربرد دارد. بساری از دعاها ، تعویذات ، طلسمات و ... می بایست با این جوهر روحانی نوشته شوند. این محلول ، ترکیب و مکانیزم عملکرد آن سری است از اسرار خفیه و علوم غریبه که کمتر کسی بدان واقف است.

برای نوشتن دعا و طلسم و ... استفاده از قلم هایی از جنس خاص و نیز محلول روحانی (جوهر روحانی) ضروری است. عمدتا قلم ها از چوب زیتون ، ریجان یا چوب درخت مریم می باشند. و البته نوع دعا و طلسم و نسخه آن تعیین می کند که از چه جنس قلمی باید استفاده شود.

مواد لازم:

  • زعفران خام.
  • مشُک خام.
  • خون غزال (ماده خاکی قرمز رنگ که به (دم غزال) خون غزال در نزد عطاران معروف است).
  • گلاب درجه یک.

طرز تهیه:

زعفران و مشک را با هم مخلوط کرده (یک پیاله مشک و 3 پیاله زعفران) باهم بکوبید ودر گلاب بگذارید. سپس بعد از بهم زدن ، مقداری خون غزال به آنها اضافه کنید. سپس مواد را خوب بهم بزنید و بگذارید بمدت 24 ساعت بماند تا جذب یکدیگر بشوند و رنگ خوبی به خود بگیرد.

 

جوهر روحانی ، محلول روحانی

توجه:

  • نباید آتش به آنها برسد.
  • نور آفتاب وماه به آنها نخورد.
  • در یک شیشه تیره رنگ نگهداری شود تا نوری به آنها نرسد.

این جوهر بسیار مهم بوده و دارای خواص بالائی از نظر روحانی است و قدرتی دارد که موکلین در اجابت دعاهای نوشته شده با این جوهر اطاعت وتسریع خواهند کرد. بخصوص برای باطل سحر و تطهیر جسم از سحر و جادو و هر پلیدی بسیار مؤثر است.

نوع دیگری از جوهر روحانی در برخی نسخ بیان شده است و برخی نیز از آن استفاده می کنند که این نوع نیز دارای خواص و اثراتی روحانی در اجرای فرامین و تسریع آنان توسط موکلین و رجال الغیب می باشد.

جوهر روحانی نوع دوم:

در این روش یک مثقال زعفران یا بیشتر را با یک بطری گلاب و نوک ریز قاشق چای خوری مشک با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید بعد آنرا روی آتش کم ، روی اجاق و در ظرفی که رنگ پس نمی دهد (ظرف چینی) آنرا حرارت داده تا دو سوم آب گلاب بخار شود و چیزی که باقی میماند یک محلول پر رنگ نزدیک به قرمز می باشد. که باید آنرا از روی اجاق برداشته و بعد از سرد شدن در یک شیشه خالی که تیره باشد (مثل شیشه های قهوه ای شربت سرماخوردگی) ریخته و در آن را محکم بسته و در جای تاریک یا نیمه تاریک قرارداده تاتغییر رنگ ندهد. در این روش هر چه مقدار زعفران بیشتر باشد محلول بهتری بدست خواهد آمد.

منبع: وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی