حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

از بین بردن نیروها و انرژی های منفی و سیاه با آب نمک درمانی

 

آب نمک درمانی

از بین بردن نیروهای منفی

ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی های منفی ...  بر مردم اثر می گذارند وبه دلیلِ انرژی ناآشکارِ سیاهی که دارند ، موجب پریشانیِ آنها می شوند. انرژی منفی می تواند مشکلاتِ گوناگونی نظیرِ افسردگی ، افکارِ پریشان یا درست عمل نکردنِ عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت ، موجبِ مشکلاتِ بیشتری مانندِ اعتیاد ، مشکلاتِ مالی ، یا دردِ سینه می شود.

آب نمک درمانی

از بین بردن نیروهای منفی

ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی های منفی ...  بر مردم اثر می گذارند وبه دلیلِ انرژی ناآشکارِ سیاهی که دارند ، موجب پریشانیِ آنها می شوند. انرژی منفی می تواند مشکلاتِ گوناگونی نظیرِ افسردگی ، افکارِ پریشان یا درست عمل نکردنِ عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت ، موجبِ مشکلاتِ بیشتری مانندِ اعتیاد ، مشکلاتِ مالی ، یا دردِ سینه می شود.

ارواح ، انرژیِ سیاهِ خود را به افراد موردِ هدف و هجومِ خود منتقل می کنند و مقدارِ زیادی از این انرژی سیاه را در بدن شان انباشته می سازند. رها شدن از این انرژیِ سیاه ، دشوار است مگر اینکه درمان های معنوی نظیرِتمرینِ معنوی یا به صورتِ خاص ، آب نمک درمانی انجام گیرد. آب نمک درمانی راهِ حلی ساده اما قوی برای مقابله با انرژیِ ناپیدای مضرِ سیاه است و آن را از بدن بیرون می کشد. با انجامِ آن ، تمرینِ معنوی مان برای مقابله با این انرژیِ سیاه ، به هدر نمی رود. به جای آن، موجبِ رشدِ معنویِ ما می شود.

روش و مکانیزم پاکسازی با روش آب نمک درمانی

چه زمانی باید از آب نمک درمانی استفاده نماییم؟

هر کدام از ما با درجاتِ مختلفی تحتِ تاثیرِ ارواح هستیم. در نتیجه ، مقداری انرژیِ سیاه در بدن داریم. آب نمک درمانیِ روزانه ، به خروجِ این انرژیِ سیاه از بدنمان کمک می کند. آب نمک درمانی را به ویژه هنگامی باید انجام داد که نشانه های زیر را تجربه کنیم:

  • خواب آلودگی
  • کاهشِ انگیزه
  • ناتوانی در تفکر
  • افکارِ بیش از اندازه به خصوص افکارِ منفی
  • خشم یا سایرِ عواطفِ شدیدِ ناخوشایند
  • استرس
  • هرگونه بیماریِ جسمی

هنگامی که ما یکی از نشانه های بالا را تجربه می کنیم ، ما در مراحلِ ضعیفی از نظرِ جسمی ، احساسی یا معنوی هستیم. در این وضعیت ضعیف ، ارواح به ما هجوم می آورند و انرژیِ سیاهِ بیشتری به ما تزریق می کنند و علائمِ بالا حتی شدیدتر هم می شوند. وقتی که فردی که تحتِ تاثیرِ ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی های منفی و ... قرار دارد ، آب نمک درمانی انجام می دهد ، می تواند اثراتِ زیر را هنگامِ دفعِ روح و انرژیِ سیاهِ آن ، دریافت کند.

آب نمک درمانی چگونه انجام می شود؟ 

هنگامی که ما در وضعیت ضعیف قرار می گیریم (به ویژه از نظرِ معنوی) ، در مقابل حملات آسیب پذیرتر می شویم که چون این مرحله که همان جایگاه و مرتبه ارواح ، دیوها ، شیاطین و انرژی های منفی است ، برای اثر کذاشتن بر ما ، نیاز به کمینه انرژی دارد. در مواردِ شدیدترِ آسیب ، برای نتایجِ بهتر ، آب نمک درمانی می تواند 3-2 بار در روز با فاصله  زمانیِ 3-2 ساعته تکرار گردد.

چه چیزهایی برای آب نمک درمانی لازم است؟

  • سطل بزرگ (تا50% از سطل) با آب پرشود تا هنگام غوطه ور شدنِ پاها ، آب قوزک ها را فراگیرد.
  • سنگِ نمک
  • یک حوله
  • زیراندازی برای پاها

آب نمک درمانی چگونه انجام می شود؟

آموزش قدم به قدم

آماده سازی:

(تا50% از سطل) با آب پرشود تا هنگام غوطه ور شدنِ پاها ، آب قوزک ها را فراگیرد.دو قاشقِ غذاخوری پودر سنگِ نمک افزوده شود.

خالصانه و همراه با ایمان برای پاک شدن از انرژیِ سیاه به درگاهِ خداوند دعا کنید. همچنین دعایی ویژه برای نابودیِ انرژیِ سیاهِ ارواح (اجنه ، شیاطین، انرژی های منفی و غیره ) که بر شما اثر می گذارند ، بخوانید. نیایش، عاملِ مهمی است که موجبِ بهتر شدنِ اثرِ درمانی می شود.

روش درمان:

در حالی که پاها در آب غوطه ور است، راست بنشینید. فاصله بین پاها 3-2 سانتی متر باشد. این امر به خنثی شدنِ بیشینه انرژیِ منفی کمک می کند. اگر پاها با هم تماس داشته باشند، آنگاه خنثی کردنِ انرژیِ سیاه از طریقِ پاها دشوار خواهد شد.

پاها در آب نمک به مدّتِ 15-10 دقیقه باقی بمانند.

در حالی که پاها در آب است نامِ خداوند بنا بر مذهب تکرار شود.

تکمیل کار:

پس از تکمیلِ درمان خداوند را شکر گویید و دعا کنید که مرزی حفاظتی در پیرامون تان ایجاد شود.

آبِ سطل را در توالت خالی کنید و سطل را با آب تمیز آب کشی کنید.

نامِ خداوند بنا بر مذهب تان را به مدتِ 3-2 دقیقه تکرار کنید.

مکانیزمِ عملکرد چیست؟

ذکرگویی و دعا موجبِ بیرون راندن و فروپاشیِ ذراتِ انرژیِ سیاه که توسطِ ارواح در بخش های مختلفِ وجودمان ایجاد شده است، می شود.

آب نمک ( آب همراه با سنگ نمک ) ، خود ، توانایی بیرون کشیدنِ انرژیِ سیاه را دارد.

در هنگامِ خروجِ انرژیِ سیاه، شاید نشانه هایی مانندِ خمیازه کشیدن ، باد گلوزدن ، کِرِخی پاها ، گرم شدن گوش ها و چشم ها تجربه شود. گاهی احساسِ لزج بودن در پای غوطه ور شده تجربه می شود .این نشانه  خروجِ انرژیِ سیاه است . این نشانه ، گاهی پس از آب نمک درمانی نیز مشاهده شده است. آب ، سیاه رنگ می شود یا بوی بد به خود می گیرد یا گاهی گرمتر می شود. این امر به دلیلِ برخورد با بسامدهای سیاهی است که از بدن خارج می شود.

مثالهایی در موردِ مزیتِ درمان

در بُعدِ ناآشکار چه چیزی درهنگامِ آب نمک درمانی واقعاً اتفاق می افتد؟

وقتی که فردی که تحتِ تاثیرِ ارواح (اجنه ، شیاطین ، انرژی های منفی و غیره ) قرار دارد ، آب نمک درمانی انجام می دهد ، اثراتِ زیر هنگامِ دفعِ روح و انرژیِ سیاهِ آن ، دریافت می شود.

در بُعدِ نا آشکار چه چیزی درهنگامِ آب نمک درمانی واقعاً اتفاق می افتد؟

نظرات  (۱)

سلام این آب نمک درمانی که فرمودید اولأ اندازه آب باید تا کجای پاههاباشه واینک تا چند روز باید انجام بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی