حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

علوم باطنی و ماوراء ، علوم غریبه ، فراروانشناسی ، موفقیت و توسعه فردی ، قانون جذب ، طب مکمل

حکمت کهن

آموزش نظری و عملی، عمومی و اختصاصی ، اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات درباره متافیزیک و علوم غریبه، علوم باطنی، فراروانشناسی، روانشناسی موفقیت و توسعه فردی ، آموزه های قانون جذب.

تقویم هجری شمسی و روز دقیق شرف شمس سال 1399

تقویم هجری شمسی

تقویم هجری شمسی یا در واقع تقویم اعتدالی تقویم مورد استفاده کشور ایران و برخی از کشورهای جهان است که مبنای آن بر اساس گردش زمین به دور خورشید می باشد و 365/244 روز به طول می انجامد.این تقویم به تقویم اعتدالی نیز معروف است زیرا مبنای تحویل سال آن ، قرار گرفتن خورشید در نقطه اعتدال بهاری است.

این تقویم را تقویم جلالی نیز می گویند که به دستور جلال الدین ملکشاه سلجوقی و به اهتمام چندین تن از عالمان زمان از جمله حکیم عمر خیام به نگارش در آمده است.

در آن زمان ، نقطه اعتدال بهاری در صورت فلکی حمل واقع بوده است.لذا این صورت فلکی با ماه فروردین مطابقت داشته ولی امروزه این اعتدال در صورت فلکی حوت اتفاق می افتد و طی گذشت سالیان از این تحویل به برج های پیشین رخ می دهد که علت آن حرکت تقدیمی یا فرفره وار زمین است که به علت انحراف 23/5 درجه محور زمین با سطح مدارش به مانند فرفره ای علاوه بر محور گردش خود ، دور محور دیگری در حال گردش است و مدت زمان یک دوره گردش ۲۵۸۰۰ سال می باشد که همچنین این حرکت برابر با تغییر ستاره قطبی در طی هر دوره است که در ۲۵۸۰۰ سال بعد به جای اول خود باز می گردد و علت آن تاثیرات جاذبه ای ماه و خورشید بر زمین است.

سال 1399 هجری شمسی

بامداد یکشنبه 31 فروردین 1399 باستانی اعتدالی برابر با 29 حوت جلالی حسینی سال 14398 ساعت "38:'00:41 لحظه تحویل سال و طالع سال در هنگام تحویل ، در صورت فلکی سنبله (فرشته ای با خوشه گندم) از صورت های فلکی دایره البروج می باشد. دکتر حسین جانقربانی از بزرگان نجوم و استخراج کننده کامل ترین و دقیق ترین تقویم نجومی موجود ، امسال را سال "فرشته الهی" نام گذاری کرده اند.

تقویم نجومی سال 1399 هجری شمسی

سال جدید دارای اسرار معنوی خاصی است و دارای پیشگویی های زیادی می باشد. پیشگویی های این سال جلالی حسینی بسیار زیاد است که بصورت مختصر و گزیده اشاره می گردد.

- اوضاع کواکب در این سال دلالت بر سلامتی حضرت ولی عصر (عج) و حضرت مسیح (ع) و ... دارد.

- انقلاب ها و خونریزی ها در سراسر دنیا زیاد باشد و مردم بعضی از کشورهای جهان بر علیه حکومت های ظالم و فاسد قیام می نمایند.

- ارتباط فرشتگان الهی به امر خداوند سبحان با برخی از خاصان روزگار در ماه مبارک رمضان و شب اصلی لیله القدر

- دو حکومت در خاورمیانه به مرحله سقوط می رسند.

- برگزاری بسیار جذاب تر و شگفت انگیزتر بازی های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2020) و ...

- خروج مرد مشکوک به سفیانی با لشکری بزرگ و درگیری آنها با چند کشور در خاورمیانه

- فوت یکی از سلاطین و حاکمان بزرگ خاورمیانه

- وقوع جنگ بزرگی در خاورمیانه که عامل آن روسیه و آمریکا می باشند.

- زنده شدن چند مرده پوسیده شده در قبر

- و ...

والله اعلم بحقایق الامور

دانلود تقویم نجومی سال 1399

 

دانلود کاملترین و بهترین تقویم نجومی سال 1399 ، مشتمل بر پیشگویی های معنوی و اسرارآمیز

تاریخ دقیق روز شرف شمس

در تاریخ پنج شنبه 18 اردیبهشت راس ساعت "38:'05:00 پدیده شرف شمس آغاز می گردد و در ساعت "38:'05:23 جمعه 19 اردیبهشت خورشید به انتهای اوج پدیده شرف شمس می رسد.

 

روز و ساعت دقیق و صحیح شرف شمس سال 1399 هجری شمسی

چرا تعیین روز 19 فروردین برای روز شرف شمس دقیق و صحیح نیست؟

در حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال پیش صورت فلکی حمل در کنار نقطه اعتدال بهاری قرار داشته که اول حمل در آن زمان برابر بوده با اول فروردین ماه و ۱۹ حمل که روز شرف شمس بوده برابر با روز ۱۹ فروردین می شده است.این به مدت چند صد سال پس از آن صحیح بوده است.

به دلیل حرکت تقدیمی زمین ، در دوران معاصر صورت فلکی حمل نسبت به نقطه اعتدال بهاری حدود ⁰۳۰ درجه جابجا شده است و صورت فلکی حوت در روز اول فروردین ماه در کنار نقطه اعتدال بهاری قرار می گیرد.
اول حمل در دوران معاصر در سال های عادی برابر با روز ۳۱ فروردین ماه و ۱۳ نوروز آن برابر با روز ۱۲ اردیبهشت می شود.

در سال های کبیسه اول حمل برابر با روز ۳۰ فروردین و ۱۳ نوروز آن برابر با روز ۱۱ اردیبهشت خواهد شد.
بنابراین روز ۱۸ اردیبهشت برابر با ۱۹ حمل و روز اصلی شرف شمس در دوران معاصر است.

البته شایان ذکر است که اولین روز بهار طبیعت نیز در دوران معاصر مطابق با ۳۰۰۰ سال پیش همان روز اول فروردین می باشد اما به دلیل قرین شدن خورشید با ستارگان صورت فلکی حمل که خانه شرف آن می باشد تاثیرات خاصی برای اولین روز نوروز خواهد داشت و قرار گرفتن خورشید در حرکت ظاهریش در ⁰۱۹ درجه ای حمل برابر می شود با روز اصلی شرف شمس در دوران معاصر.

 

شرف شمس

با توجه به اسرار و آثار روز شرف شمس ، با حساسیت فوق العاده در خصوص رعایت آداب روز اصلی شرف شمس و حکاکی دعا و طلسم این روز بر روی سنگ عقیق زرد یمانی و یا نوشتن آن با گلاب و زعفران و جوهر روحانی بر روی کاغذ زرد رنگ ، می بایست این اعمال مهم با دقت بسیار زیاد در روز ۱۸ اردیبهشت انجام پذیرد.
نکته مهم: اگر در روز دیگری انجام شود آن انگشتری و لوح شریفه اثر معکوس خواهد داشت.

آداب و مراسمات لازم الاجرا در حکاکی و نوشتن دعا و طلسم شرف شمس:

  • انجام غسل مستحبی با نیت روز شرف شمس در بامداد روز ۱۸ اردیبهشت بعد از خواندن نماز صبح.
  • پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید و زرد طلایی و عدم استفاده از لباس های مشکی و تیره.
  • رفتن به دامان پاک طبیعت و یا اماکن متبرکه و مقدس جهت انجام اعمال روز شرف شمس.
  • رو به قبله بودن و استفاده از شمع ، بخورات خوشبو و عود حین انجام اعمال روز شرف شمس.
  • حکاکی کننده و نویسنده طلسم و دعای شرف شمس باید به لحاظ معنوی دارای مراتب و درجات عالیه باشد تا اثرات دعا و طلسم شرف شمس بر کاغذ یا انگشتری مضاعف شود.
  • دارنده دعای شرف شمس می بایست دو رکعت نماز به نیت سلامتی حضرت ولیعصر (عج) خوانده و در پایان نماز ۱۹ مرتبه "بسم الله الرحمن الرحیم" و ۱۹ مرتبه "صلوات" بفرستد.سپس سوره های مبارکه " قدر ، شمس ، نور ، واقعه ، یوسف ، کهف ، ص ، ق و فاطر را تلاوت نماید.
  • سپس طعامی و یا مبلغی پول به فقیر بدهد.

دعا و طلسم شرف شمس و انگشتری آن برای یکسال می تواند مورد استفاده قرار گیرد و سال بعد مجددا باید اعمال روز شرف شمس در روز ۱۸ اردیبهشت از نو انجام شود.

بسیاری افراد در روز ۱۸ اردیبهشت هر سال اثرات بسیار مطلوبی از انگشتر و یا دعای شرف شمس مشاهده نموده و به بسیاری از حوائج مهم خود با توکل بر خداوند و توسل به ائمه معصومین (ع) رسیده اند.

تقویم هجری شمسی و روز دقیق شرف شمس سال 1399

 

علم پیشگویی

علم پیشگویی بدور از خرافات و منطبق با احکام علم هیئت و نجوم اسلامی در اکثر تقویم های نجومی ایران باستان تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است.برخی از این پیشگویی ها مطلق و صددرصد صحیح نمی باشد و بر اساس احتمالات محاسبه می گردد و همه منجمین این نکته را می دانند که بر اساس نظم خاصی که خداوند متعال در آفرینش هستی و عالم نجوم و کیهان قرار داده است ، به خواست و اراده پروردگار متعال اندکی از اسرار متافیزیکی این علم شریف که میراث اولیاء و انبیاء و معصومین و سایر دانشمندان بوده و می باشد ، محاسبه می گردد ولی کلیه اسرار مرتبط با علم پیشگویی فقط نزد پروردگار بزرگ است و بس.

منبع: وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن

نظرات  (۱)

عالی بود کاش تقویم سال جدید رو هم بزاری/.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی